Bine ai venit guest
 
User:
Pass:

[Creare cont]
[Am uitat parola]
iBac = materialul ULTRACOMPLET de pregătire pentru bac la mate. Dacă vrei poţi.
Forum pro-didactica.ro  [Căutare în forum]

Forum » Etc » IONUT
[Subiect nou]   [Răspunde]
[1]
Autor Mesaj
AB4
Grup: membru
Mesaje: 25
29 Aug 2008, 09:39

[Trimite mesaj privat]

IONUT    [Editează]  [Citează] 

Scriu aici, pentru ca, momentan nu-mi trece prin minte ce sa fac si unde sa apelez.
Sunt profesor la tara, am ca diriginte o clasa de a V a si abia ieri, la sedinta cu parintii am aflat ca unul dintre copiii mei, orfan de curind, un copil firav si trist, foarte trist, a trecut vara asta printr-o tragedie cumplita, care i-a lasat - se vede usor- sufletelul o rana.
Mama lui, din toata saracia ,si-a cumparat o vaca sa-si poata creste copiii- trei la numar, dintre care cel mai mic, de 5 luni s-a nascut dupa moartea tatalui- iar Ionut al meu, cel mai mare fiind s-a dus cu ea la pascut, ca s-o ajute pe mama la treaba. Singur pe camp cu vaca, a scapat-o pe linia ferata si sub ochii lui de copil chinuit i-a taiat-o trenul. Nici nu-mi pot imagina ce e acum in sufletul lui, stiind ca mama isi pusese toate sperantele in vaca aceea, imaginile de la accident, gindul ca e vina lui... Are 11 ani...
Se numeste Ionut Mihalcea, sat Hoisesti, comuna Dumesti, judetul Iasi.
Sincera sa fiu, am scris pentru ca n-am curaj sa ma duc luni sa ma uit in ochii lui fara sa incerc sa-l ajut cit de cit.Multumesc.


---
AB
AB4
Grup: membru
Mesaje: 25
08 Oct 2007, 20:46

[Trimite mesaj privat]


Imi cer scuze ca am folosit spatiul dvs. pentru acest subiect.
Eram in lipsa de idei de rezolvare...
Intre timp , cu ajutorul unor oameni inimosi, am infiintat "actiunea VACA", stringem bani...de-o vaca. Mai avem putin.
Sper ca lucrul asta sa-i mai lumineze viata lui si mamei.


---
AB
minimarinica
Grup: moderator
Mesaje: 1536
09 Oct 2007, 00:01

[Trimite mesaj privat]